بیانیه میرزا محمد کاظمینی در رابطه انتخابات  مجلس نهم

بسم الله الرحمن الرحیم

اهالی محترم دین مدار دارالعباده ، مردم فهیم و فرهنگ پرور استان یزد همان طور که استحضار دارید ، در مقطع بسیار حساس و سر نوشت سازی قرار داریم .

نامزد های محترم نمایندگی مردم پس از تأیید نهایی شورا ی نگهبان به فعالیت پرداختند و این روز ها ، خیابان ها مملو از تصاویر نامزد ها و عرصه فعالیت های آنها برای جلب آراءِ عمومی است .

بی شک تلاش برای جلب افکار عمومی و آراءِ مردم و احترام به حقوق مردم برای اظهار نظر درباره نامزد ها یکی از زیباترین مواهب و جلوه های کار انتخابات در کشور عزیز اسلامی ما بوده و حائز اهمیت و ارزش فراوان است .

اما مع الاسف ، بعضأ ملاحظه می گردد که عده ای از افراد از جو انتخاباتی سالم سوءِ استفاده نموده و با وارد نمودن انواع اتهامات ، هتاکی ها و حتی تهدید ها برای نامزد های دیگر ، فضایی ناسالم و ناخوش آیند را به مردم تحمیل می کنند .

اینجانب با توجه به سوابق فرهنگی ، اجتماعی و خدمتی که در استان به عهده داشته ام ، وظیفه و تکلیف خود می دانم که توجه عموم همشهریان و هم استانی های عزیز را به حساسیت های این مقطع تاریخی و انجام تکلیفی که بر گردن هر یک از ماست جلب نموده و خاطر نشان نمایم که رای آگاهانه هر یک از ما در این مقطع می تواند به منزله پاسداری از انقلاب شکوهمند اسلامی و ادای دین به خون مطهر شهداء و روح پرفتوح بنیانگذار انقلاب حضرت امام خمینی ( ره ) تلقی گردیده و گامی در جهت تثبیت مردم سالاری دینی و پشتیبانی از ولایت فقیه محسوب گردد .

با ارج گذاری به همه نامزد ها به خاطر حضور متعهدانه شان در صحنه با توجه به مطالعات و بررسی های همه جانبه ای که انجام گردیده بزرگواران مشروحه ذیل را به عنوان نامزد های اصلح معرفی نموده و امیدوارم با توجه به مراتب تعهد ، اصالت و درایت آنان با رای قاطعانه شما مردم خدا جو و همیشه در صحنه منشاءِ خدمت هر چه بیشتر به مردم استان و میهن عزیز اسلامی باشند .

1 _ در حوزه انتخابیه یزد و صدوق

جناب آقای مهندس مهدی فقیه خراسانی ( نواده ایت الله حاج شیخ غلامرضا یزدی « ره » _ متخصص در صنایع )

2 _ در حوزه انتخابیه میبد و تفت

جناب آقای دکتر حسین اعرافی ( فرزند ایت الله حاج شیخ محمد ابراهیم اعرافی « ره » _ فوق تخصص در علوم پزشکی )

3 _ در حوزه انتخابیه اردکان

جناب آقای مهندس محمد رضا تابش ( نواده ایت الله حاج سید روح الله خاتمی « ره » _ متخصص در علوم کشاورزی و امور اجتماعی )

4 _ در حوزه انتخابیه ابرکوه ، بافق ، خاتم و مهریز

جناب آقای مهندس فرهمند ( جهادگر فعال و مدیری توانمند _ متخصص در علوم کشاورزی و عمران )

با آرزوی توفیق الهی برای عموم اهالی محترم استان و تعجیل در ظهور حضرت صاحب العصر و زمان ( عجل الله تعالی فرجه ) و تحقق عدالت جهانی

 

و السلام علیکم و رحمت الله و برکاته

میرزا محمد کاظمینی

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا